Avainsisältö on verkkosivujesi ehkä tärkein palanen. Kerromme tässä jutussa miksi se on tärkeä ja miten sivuston sisältörakenne naksautetaan sellaiseen asentoon, jossa avainsisällöstä saa hyödyn irti.
Olen ihan lukossa, antaa palaa »Yritysten tarinat saavat tutun kertojan, kun Ville Kulmala, Pirkanmaan Yrittäjä -lehden toimitussihteeri, tulee vahvistamaan Mainion viestintäosaamista.
Jaa mitä ihmettä?Verkkosivujen uusiminen on mahdollisuus ottaa uusi askel yrityksen matkalla. Jos kuitenkin olet ensimmäistä kertaa tekemässä kauppoja, kannattaa lukea alkuun vinkkimme.
Tästä hyvät vinkit korvan taakse!Etsimme nyt uutta pääyhteistyökumppania serveriympäristömme uusimista koskeviin hankkeisiin. Haluamme, että ratkaisu lisää työtehoa ja selkeyttä toiminnassamme.
Haluatko osallistua? Lue tästä lisää »Mitä sosiaalisen median käyttäjät odottavat yrityksiltä sosiaalisessa mediassa?
Kannattaa lukea »Sä tykkäät trendeistä? Mekin tykätään trendeistä! Me voitais tehdä yhdessä pari pysyvää trendiä - jos kiinnostelee, soittele!
Ikuisia viisauksia edessäpäin »Suuret teot alkavat pienistä askelista. Myös ne mahdottomalta kuulostavat. Olisiko tamperelaisen mainostoimiston mahdollista esitellä ylpeyttään Luotettava Kumppani-tunnuksesta viemällä sen kuuhun?
Moonshots? TJEU »Mainio tarjoaa Shopify-ekosysteemissä apua kauppojen perustamiseen ja kaupankäynnin aloittamiseen sekä tuoteinventaarion markkinointiin.
Katso miten jeesimme Shopify-kauppiaita »Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Seuraavat kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.
Nopeasti luettu, kannatta klikata »Markkinointi on tuloslaji. Tuloslajeille tyypillistä on, että välillä tarvitaan palauttavaa treeniä. Siis mitä ihmeen palauttavaa treeniä? Ja kuinka pitkälle urheiluvertauksilla voi päästä?
Onkohan näin? »