Nettisivut ovat yrityksen markkinoinnin kulmakivi, usein tärkein niistä kivistä, jonka varaan kaikki muu on rakennettu. Pitkä kokemuksemme sivujen suunnittelusta on laajentunut myös sivujen toteuttamiseen. Käytämme toteutuksissa Webflow-nimistä maksullista järjestelmää, joka takaa sivujen toimivuuden, laadun ja helpon päivitettävyyden. Nämäkin sivut pyörivät Webflow'lla.
Kun sivut ovat valmiit, tarjoamme apuamme sivujen hakusanamainontaan ja hakukonelöydettävyyden kehittämiseen. Kun nämä tarpeet on otettu jo suunnitteluvaiheessa huomioon, työn jatkaminen on näppärää.
Autamme tapauskohtaisesti myös WooCommerce -ja Shopify-verkkokaupoissa sekä WordPress-sivuissa.
Ylätasolla puhumme konsepteista ja kampanjasuunnittelusta, mutta käytännössä kohtaat suunnittelemaamme mainontaa lehtimainoksina bannereina, somekampanjoina, suorakirjeinä, radiossa ja televisiossa sekä mainoslehtisinä, katalogeina, kohde-esitteinä...
Teemme mainontaa brändin tukemiseksi, mielenkiinnon herättämiseksi ja tietenkin myyntiä lisäämään. Laajasta mediavalikoimasta löydämme juuri sinun kohderyhmällesi sopivan kohdennuksen ja sanoista valitsemme vain parhaat sinun viestiäsi viemään. Paketoimme kokonaisuuden brändiäsi tukevaan ja tavoitetta edistävään muotoon, ja hoidamme lopputuotteen mediaan tai painoon.
Halutaanko pakkauksella saada välitön huomio? Onko tärkeintä eri tuotesarjojen pakkausten yhteneväisyys? Viestitäänkö pakkauksilla jotakin mielikuvaa, mitä? Olemme suunnitelleet pakkauksia leipäpusseista öljytynnyreiden etiketteihin, joten tämä on tuttua alaa. Kun pakkauksia lähdetään uusimaan kannattaa jälleenmyyjiltä varmistaa, mitä myymälämateriaaleja voidaan osastolle tuoda sekä suunnitella uusille pakkauksille lanseerauskampanja.
Jos tilaat tuotantosi kaukaa, kokenut suunnittelija on merkittävässä roolissa, kun suunnitelma viestitään kaukaiseen painotaloon ja käydään lävitse usein yllättäviäkin tilanteita mm. tiedostoihin tai stansseihin liittyen.