Fiksupinta

Linkki sivuille

Remonttiverkkokauppa

Fiksupinta Oy tuli Mainion asiakkaaksi vuonna 2020. Fiksupinnan yrittäjä Ville Pihlajamäki ymmärsi markkinoinnin tärkeyden ja etsi mainostoimiston avukseen - alalle ehkä poikkeuksellisesti - heti ensimmäisenä tilikautenaan. Mainio valikoitui yhteistyökumppaniksi rakennusalan osaamisen ja helpon yhteydenpitokulttuurin takia.

Kotisi kohtelee sinua niinkuin sinä kohtelet kotiasi

Kaikki lähti liikkeelle yrityksen toiminta-ajatuksen kiteyttämisestä. Ilmeen haluttiin viestiä laatua. Tunnistettavan ilmeen jälkeen alkoi yrityksen toiminnan kehittäminen kohti helpompaa myyntiä. Jotta rakentamisen työtä voidaan myydä verkkokauppapohjaisesti tulee aloittaa täysin uudentasoinen avoimuuden kulttuuri alalle hinnoittelun suhteen. Hinnat tuli olla näkyvillä kaikille, jopa ilman rekisteröitymistä. Rakennus- ja korjausrakennusalalla tyypillisesti hinnoittelu on ollut kaikkea muuta kuin avointa. Fiksupinta ei nähnyt ongelmaa hintojen avoimuudessa, sillä yritys oli käyttänyt aina neliömetrihinnastoa joka ei muuttunut esimerkiksi asiakkaan iän tai tietotaidon mukaan. Seuraavana askeleena oli digikampanjointi. Autoimme Fiksupintaa niin Google Ads-mainonnassa kuin bannerikampanjoinnissa. Tavoitteemme oli löytää kauppaa ja tunnettuutta tehokkaasti. Jos olet Fiksupinnan mainontaa nähnyt, tiedät kyllä, että me uskallamme ehdottaa ja toteuttaa.

Markkinointi on sujunut vaivattomasti, nopeasti ja ennen kaikkea kustannustehokkaaasti. Näin hätäisenä miehenä arvostan että ideat otetaan käsittelyyn ja niiden laatu arvioidaan nopeasti. Asiat hoituu helposti puhelimitse joko soittaen tai viesteillä, vaikka suoraan työmaalta. Markkinointi on toiminut nousujohteisesti koska Mainio on ehdottanut toimivia kampanja-aihioita ja medioita.

Ville Pihlajamäki, Yrittäjä / Fiksupinta Oy
Katso myös
Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.