Perinnerakentaja Jyri Kuukasjärvi

Linkki sivuille

Vanhojen kohteiden erikoisosaaja

Kun yrittäjä selkeästi innostuu työstään ja hänellä on vahva tahto viedä sitä tiettyyn suuntaan, mainostoimiston rooli on sanoittaa tämä tila ja luoda sille markkinoinnilliset raamit.

Remontoijasta perinnekohteiden erityisosaajaksi

Ei me Mainiossa asiakkaalle ammattitaitoa luoda, sen on oltava kunnossa. Mutta me voimme nostaa esille erikoisosaamisen, joka ei siihen mennessä ole päässyt riittäviin oikeuksiin. Pienen tekijän kannattaa keskittyä. Keskittymisellä saa fokusoitua energiaansa ja luo uskottavaa referenssikokoelmaa, joka vahvistaa mielikuvaa ammattitaidosta entisestään. Jyrille loimme ideaa tukemaan ilmeen, sivut, sosiaalisen median julkaisuja sekä hakusanamainontaa.

Katso myös
Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.