Verkkokulta

Linkki sivuille

Verkkokulta korjaa taloutesi

Verkkokulta on tunnettu suomalainen kulta-rahaksi -palvelu, joka välittää myös muita arvometalleja. Tilaat vain ilmaisen toimituspussin heidän verkkokaupastaan ja saat arvion kullastasi.

Idea japanilaisesta perinteestä

Kintsugi tai Kintsukuroi on japanilainen taiteenlaji, jossa rikkoutunut, arkinenkin, esine korjataan käyttämällä kultaa. Näin vanha esine saa uuden, entistä arvokkaamman elämän. Sovelsimme tätä analogiaa kullan myyntiin. Mikset sinäkin korjaisi talouttasi kullalla? Verkkokulta Oy:lle tehtiin aluekohdennettu printtikampanja. Kampanjan tavoitteena oli saadaa tunnettavuutta ja asiakkaita yritykselle uudelta markkina-alueelta. Kampanjan toivottiin kohdentuvan tietylle asiakassegmentille. Kampanja normalisoi kullan käyttöä arjen talouden tasapainottajana. Mainos on seesteinen ja pysäyttää lukemaan. Mainos jää mieleen.

Mainio ymmärsi tarpeen ja ehdotti rohkeaa visiota. Printtikampanja hoitui suunnittelusta mainostilan ostamiseen Mainion kautta. Yhteistyö oli helppo eikä kuormittanut.

- Verkkokulta
Katso myös
Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.