KAUPPIAS
KAUPPIAS
KAUPPIAS
Punainen hahmo: kaupan ja taktisen markkinoinnin avatar

Tavoite:

Lisää kannattavaa myyntiä.

Kauppias: Me teemme työtä, jotta sinä saat tuloksia.

Kun myydään, myydään.

Kaikkea muuta voi tehdä vapaa-ajalla.


Olemme Kumppani, joka ei lässytä

Brändit, kampanjat ja yleinen tunnettuus ovat työkaluja, eivät itseisarvoja. Ne joko palvelevat tarkoitustaan tai niitä ei tarvita.



Maksat meille  siitä, että saamme markkinointisi tuottamaan. Jotta tiedämme mitä teemme, pidämme yllä osaamistamme paitsi asiakkaidemme töissä, myös omien brändiemme parissa.



vain oleelliset vaihtoehdot

palvelumme

Me tarjoamme sinulle kahta markkinoinnin palvelupakettia. Kokonaisasiakkuus on se, mitä tarvitset. Digi on ostetuin ja edullisin. Otatko massatuotteen vain haluatko tuloksia nopeammin?

Vain digipalvelut

Paketti sisältää seuraavat palvelumme: verkkosivut, hakukoneoptimointi, hakusanamainonta ja sen optimointi, graafinen yleisilme, Google My Business -profiili, FB- ja IG -profiilin julkaisut (kevyt) ja uutiskirje. Jos olet verkkokauppias, valitse kokonaisasiakkuus, johon sisältyy myös verkkokaupan toiminnot.

TILAA VAIN DIGIPALVELUT >
Linkki siirtää sinut Stripeen.

Kokonaisasiakkuus

Kokonaisasiakkuus sisältää kaikki palvelumme. Tässä kohtaa et tarvitse mitään asiakashintoja, koska digipalveluiden lisäksi teemme kokonaispalvelun tilanneille asiakkaillemme kaikki tarjoamamme työt. Yksi helppo hinta, johon sisältyy runsaasti työtä. Tässä pääset pitkälle.

Tilaa KOKONAISASIAKKUUS >
Linkki siirtää sinut Stripeen.
Jos et ole varma, kumpi sopii tarpeeseesi paremmin, soita. Sillä asiat selviävät.
Jos pystyt valitsemaan tällä tiedolla, niin napin takaa pääset tilaamaan.

Tilauksen jälkeen olemme sinuun yhteydessä ja käymme lävitse, konkreettiset tarpeet ja sovimme työnkulusta. Jos sinulla on aikaa tavata kasvotusten, juodaan kahvit ja käydään työt lävitse. Siitä eteenpäin olemme sinuun säännöllisesti yhteydessä, jotta tiedät missä mennään. Kerromme saaduista tuloksista ja katsotaan, mitä seuraavaksi tehdään.

Tarjoamme palveluitamme myös verkkokauppiaille. Jos olet vasta suunnitellut verkkokaupan perustamista, ole yhteydessä, sillä kuukausihinnoiteltu kokonaisuus peittoaa aina kertarykäyksellä tehdyt sivut - niin tuen kuin kustannusrakenteen suhteen.
Punainen hahmo ottamassa yhteyttä. Taktisen markkinoinnin ja kaupan avatar.

Moni on jo tehnyt päätöksen

Tee sinäkin

Jos tyyliisi kuuluisi vatvominen, et olisi täällä. Siispä: soita. Käydään lävitse mahdolliset kysymykset, tavataan ja laitetaan työt tulille. Mitä nopeammin aloitamme, sitä nopeammin meillä on näyttää sinulle tuloksia.

Soita suoraan yrittäjälle:
Samin kasvokuva
Sami Suosalo
Yrittäjä
Jos haluat, että sinuun ollaan yhteydessä, voit täyttää myös seuraavan lomakkeen.
Kiitos, viestisi lähti matkaan ja olemme pian sinuun yhteydessä
Tiedot eivät lähteneet. Useimmiten syynä on virhe sähköpostiosoitteessa. Yritä uudellen tai soita 010 548 8500.
Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut on suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja.

  • Vain digipalvelut - yllättävän laaja ja edullinen digipalvelupaketti, johon sisältyy mm. uudet verkkosivut.
  • Kokonaisasiakkuus - strategiasta toteutukseen.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »

Mitä seuraavaksi?Mainion omien brändien määrää on tavoitteena kasvattaa. Tavoitteenamme on saada testivaiheeseen 1-2 brändiä vuodessa.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.