Jos näkyvyyttä on tarjolla edullisesti, tartutko kiinni vai otatko rahasi ja juokset? Tällä hetkellä varsin ajankohtainen kysymys.
Hinnoittelujutut kiinnostavatAsioiden tekeminen silloin, kun niitä ei ole vielä pakko. Hieno ajatus, kun kaikki mienaa palaa pohjaan. Usein suurin haaste on hankkia aikaa ja rahaa tehdä hommat etukäteen jiiriin. Ajoittain siihen tarvitsee vain hartiapankkia.
Lue kun vielä ehditSEM, hakukone, hakusana - mainontaa se vain on. Oikein tehtynä todella toimivaa, ja tiedonhakuun liittyvää.
Anna kokemuksen opastaa ->Saara Retulainen on maamme ykkösurheilijoita painonnostossa useine kansallisine ennätyksineen. Saaran tausta on voimistelussa, mutta voimailu vei mennessään - nyt tavoitteena on olympiapaikka.
Vahva lukusuositus »Joskus on vain pakko astua ulos omasta kuplastaan ja olla rohkea. Mainion toimitusjohtaja Sami kertoo uskalluksen hyödyistä.
Uskallatko? »Verkkosivut voivat olla kalliita, jos ne maksaa etupeltoon. Verkkosivut ovat nopeasti kannattavampi - ja kiinnostavampi - investointi, kun ne hankkii kuukausimaksulla.
Aivan sama, minä ostan nyt! »Mainion historian ehkä suurin muutos- perustaja ja pitkän linjan yrittäjä Hannele Hyödynmaa siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi. Samalla yhtiön osake-enemmistö ja yrittäjän viitta siirtyy Samille.
Mitäs tämä tämmöinen on »Avainsisältö on verkkosivujesi ehkä tärkein palanen. Kerromme tässä jutussa miksi se on tärkeä ja miten sivuston sisältörakenne naksautetaan sellaiseen asentoon, jossa avainsisällöstä saa hyödyn irti.
Olen ihan lukossa, antaa palaa »Verkkosivujen uusiminen on mahdollisuus ottaa uusi askel yrityksen matkalla. Jos kuitenkin olet ensimmäistä kertaa tekemässä kauppoja, kannattaa lukea alkuun vinkkimme. Sellainen muutos meidän omaan toimintaamme tässä on ehtinyt tapahtua, että tarjoamme nykyään sivut kuukausihintaan, jolloin päästään kevyesti liikkeelle ja tulevat muutokset sisältyvät hintaan.
Tästä hyvät vinkit korvan taakse! »Etsimme nyt uutta pääyhteistyökumppania serveriympäristömme uusimista koskeviin hankkeisiin. Haluamme, että ratkaisu lisää työtehoa ja selkeyttä toiminnassamme.
Haluatko osallistua? Lue tästä lisää »Mitä sosiaalisen median käyttäjät odottavat yrityksiltä sosiaalisessa mediassa? Entä mikä on yritysten resepti somemenestykseen?
Kannattaa lukea »Sä tykkäät trendeistä? Mekin tykätään trendeistä! Me voitais tehdä yhdessä pari pysyvää trendiä - jos kiinnostelee, soittele!
Ikuisia viisauksia edessäpäin »Suuret teot alkavat pienistä askelista. Myös ne mahdottomalta kuulostavat. Olisiko tamperelaisen mainostoimiston mahdollista esitellä ylpeyttään Luotettava Kumppani-tunnuksesta viemällä sen kuuhun?
Moonshots? TJEU »Mainio tarjoaa Shopify-ekosysteemissä apua kauppojen perustamiseen ja kaupankäynnin aloittamiseen sekä tuoteinventaarion markkinointiin.
Katso miten jeesimme Shopify-kauppiaita »Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Seuraavat kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.
Nopeasti luettu, kannatta klikata »Markkinointi on tuloslaji. Tuloslajeille tyypillistä on, että välillä tarvitaan palauttavaa treeniä. Siis mitä ihmeen palauttavaa treeniä? Ja kuinka pitkälle urheiluvertauksilla voi päästä?
Onkohan näin? »Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Katso, mitä saimme irti, kun kävimme sosiaalisten medioiden itse tarjoaman datan kohderyhmien ko'oista lävitse.
Statsit kiinnostaa! »Mitä tapahtuu autonomistajien päissä, kun lumet alkavat sulamaan? Tehdään nopea katsaus vuoteen 2019. Keräsimme Googlen trenditietoa, joka havainnollistaa suomalaisten käyttäytymistä keväällä.
Autohuoltomarkkinointia »Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki - miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.
Lue ennen PRH-papereiden täyttöä »