La vie est belle

Kun luet Mainion blogia, elämä hymyilee.
Kampanjasuunnittelu
Trendit
Palvelupaketti: Vain digipalvelut

Uskallus

Joskus on vain pakko astua ulos omasta kuplastaan ja olla rohkea. Mainion toimitusjohtaja Sami kertoo uskalluksen hyödyistä.

Uskallatko? »
Hakukoneoptimointi
Hakusanamainonta
Mainion palvelut
Verkkosivut

Miksi ostaa verkkosivut kuukausihinnalla?

Verkkosivut voivat olla kalliita, jos ne maksaa etupeltoon. Verkkosivut ovat nopeasti kannattavampi - ja kiinnostavampi - investointi, kun ne hankkii kuukausimaksulla.

Aivan sama, minä ostan nyt! »
Uutiset

Perinteikäs tamperelainen mainostoimisto sai uuden omistajan

Mainion historian ehkä suurin muutos- perustaja ja pitkän linjan yrittäjä Hannele Hyödynmaa siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi. Samalla yhtiön osake-enemmistö ja yrittäjän viitta siirtyy Samille.

Mitäs tämä tämmöinen on »
Strategia
Sisältömarkkinointi

Avainsisältö - kasvun lähde

Avainsisältö on verkkosivujesi ehkä tärkein palanen. Kerromme tässä jutussa miksi se on tärkeä ja miten sivuston sisältörakenne naksautetaan sellaiseen asentoon, jossa avainsisällöstä saa hyödyn irti.

Olen ihan lukossa, antaa palaa »
Verkkosivut
Digimarkkinointi
Hakukoneoptimointi
Hakusanamainonta
Mainion palvelut

Tarjouspyyntö verkkosivuista - mistä lähden liikkeelle?

Verkkosivujen uusiminen on mahdollisuus ottaa uusi askel yrityksen matkalla. Jos kuitenkin olet ensimmäistä kertaa tekemässä kauppoja, kannattaa lukea alkuun vinkkimme. Sellainen muutos meidän omaan toimintaamme tässä on ehtinyt tapahtua, että tarjoamme nykyään sivut kuukausihintaan, jolloin päästään kevyesti liikkeelle ja tulevat muutokset sisältyvät hintaan.

Tästä hyvät vinkit korvan taakse! »
No items found.

Spekula Rasa

Etsimme nyt uutta pääyhteistyökumppania serveriympäristömme uusimista koskeviin hankkeisiin. Haluamme, että ratkaisu lisää työtehoa ja selkeyttä toiminnassamme.

Haluatko osallistua? Lue tästä lisää »
Digimarkkinointi
Sisältömarkkinointi

Sosiaalinen media - mitä asiakkaasi sinulta odottavat?

Mitä sosiaalisen median käyttäjät odottavat yrityksiltä sosiaalisessa mediassa? Entä mikä on yritysten resepti somemenestykseen?

Kannattaa lukea »
Trendit
Strategia
Hakukoneoptimointi

3 markkinointitrendiä myös vuodelle 2022

Sä tykkäät trendeistä? Mekin tykätään trendeistä! Me voitais tehdä yhdessä pari pysyvää trendiä - jos kiinnostelee, soittele!

Ikuisia viisauksia edessäpäin »
Uutiset

Miten Mainio sai projisoitua Luotettava Kumppani -logonsa kuuhun?

Suuret teot alkavat pienistä askelista. Myös ne mahdottomalta kuulostavat. Olisiko tamperelaisen mainostoimiston mahdollista esitellä ylpeyttään Luotettava Kumppani-tunnuksesta viemällä sen kuuhun?

Moonshots? TJEU »
Digimarkkinointi
Uutiset

Mainio on Shopify Partner

Mainio tarjoaa Shopify-ekosysteemissä apua kauppojen perustamiseen ja kaupankäynnin aloittamiseen sekä tuoteinventaarion markkinointiin.

Katso miten jeesimme Shopify-kauppiaita »
Digimarkkinointi
Strategia

Näistä kolmesta mittarista tiedät, että digitoimintasi menee metsään

Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Seuraavat kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.

Nopeasti luettu, kannatta klikata »
Strategia
Brändi

Vain myynnillisellä markkinoinnilla on väliä!

Markkinointi on tuloslaji. Tuloslajeille tyypillistä on, että välillä tarvitaan palauttavaa treeniä. Siis mitä ihmeen palauttavaa treeniä? Ja kuinka pitkälle urheiluvertauksilla voi päästä?

Onkohan näin? »
Digimarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Trendit

Sosiaalisen median käyttö Suomessa 2021 iän mukaan

Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva. Katso, mitä saimme irti, kun kävimme sosiaalisten medioiden itse tarjoaman datan kohderyhmien ko'oista lävitse.

Statsit kiinnostaa! »
Trendit

Autoilijan kevätsesongit

Mitä tapahtuu autonomistajien päissä, kun lumet alkavat sulamaan? Tehdään nopea katsaus vuoteen 2019. Keräsimme Googlen trenditietoa, joka havainnollistaa suomalaisten käyttäytymistä keväällä.

Autohuoltomarkkinointia »
Strategia

Kuka löytää siniselle merellesi?

Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki - miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.

Lue ennen PRH-papereiden täyttöä »
Mainion logo

Tarina

Mainio on vuonna 1999 alkunsa saanut mainostoimisto Tampereelta. Tarjoamme asiakkaillemme kasvua ja kannattavuutta. Projektiluontoisten töiden, kuten visuaalisten identiteettien, kampanjasuunnittelun ja pakkaussuunnittelun lisäksi tarjoamme kuukausihinnoiteltuja palvelupaketteja.

Kaikkien kohtuuhintaisten palvelupakettiemme sydämessä on kaupallisuus. Niihin sisältyvät palvelut ovat suunniteltu pienten ja keskisuurten yritysten myynnin lisäämiseen ja vauhdittamiseen.  

Yhteystietomme

Mainio
Satamakatu 3
33200 Tampere
010 548 8500
info@mainiota.fi

Tietosuojaseloste

Verkkolaskut

Y-tunnus 1934019-5
Verkkolaskuosoite 003719340195
Operaattoritunnus 003721291126
Välittäjä Maventa

KOHDERYHMÄMME

Pääset tutustumaan toimintaamme kohderyhmiemme kautta

Palvelupakettimme

Kuukausihinnoitellut pakettimme ovat edullisin tapa lähteä alkuun ja vähiten yllätyksiä sisältävä tapa ulkoistaa markkinointitoimintoja. Voit ostaa ne suoraan verkosta.

Brändimme

ValueMyBrand
Brändin arvomäärityksen palvelu kohdennettuna erityisesti yrityskauppaa suunnitteleville omistajille ja sijoittajille. ValueMyBrandin avulla brändille lasketaan arvo, eikä sitä hinnoitella goodwillina kaupantekijäisiksi.

Bäthman
Maailman mukavin kylppäriremontti. Bäthman -ketjuun kuuluu yksityisiä kylpyhuoneremontoijia, joille loimme kattobrändin. Bäthmanin alla tarjoamme heille toimintakonseptin ja markkinoinnin.

Miksi Mainiolla on omia brändejä? Lue »