Mitä sitä kaunistelemaan, markkinointi digialustoilla joko toimii tai ei toimi. Seuraavat kolme mittaria kertovat, oletko missannut jotakin todella olennaista.
Nopeasti luettu, kannatta klikata »Markkinointi on tuloslaji. Tuloslajeille tyypillistä on, että välillä tarvitaan palauttavaa treeniä. Siis mitä ihmeen palauttavaa treeniä? Ja kuinka pitkälle urheiluvertauksilla voi päästä?
Onkohan näin? »Instagram jo Facebookin tuntumassa, LinkedIn yllättävän vahva.
Statsit kiinnostaa! »Aprillipäivä 2020. Kun todellisuus näytti pilalta ja pila todelta.
Never forget »Mitä tapahtuu autonomistajien päissä, kun lumet alkavat sulamaan? Tehdään nopea katsaus vuoteen 2019. Keräsimme Googlen trenditietoa, joka havainnollistaa suomalaisten käyttäytymistä keväällä.
Autohuoltomarkkinointia »Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki - miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.
Lue ennen PRH-papereiden täyttöä »Sähköisen maailman mahdollistaman eksponentiaalisen kehityksen ansiosta lähes kaikki voidaan digitalisoida. Miten käy tunteille?
Executive summary: Eivät »Rakkaalla lapsella on monta nimeä: aarre, muru, pupu, pikku peruna, höpönassu. Nyt se on aika tappaa. Tämä on sitä luomisen tuskaa.
Idea on kuollut. Eläköön uusi idea »Satuin taannoin kuulemaan kahvilassa viereisen pöydän keskustelun, jossa kaksi nuorehkoa naista moitti työpaikkaansa ja lähinnä pomoaan. Ei se kuulemma ymmärrä, ei kuuntele, eikä osaa mitään...
Ilon kautta »Hei, kaikki kirjoittamaan sisältöjä! Miten suhtautua yli-innokkaaseen markkinointihenkilöön? Otto reflektoi.
Jos kirjoittaminen ei ole sun juttu »