Uutta ja mullistavaa on upeaa kehittää. Olisi toki upeampaa, jos tämä työ tuottaisi hedelmää. Tässä arkisen aherruksen tiimassa syntynyt pikainen vinkkipankki - miten autat itsesi asiakkaiden äärelle.
Lue ennen PRH-papereiden täyttöä »Sähköisen maailman mahdollistaman eksponentiaalisen kehityksen ansiosta lähes kaikki voidaan digitalisoida. Miten käy tunteille?
Executive summary: Eivät »Rakkaalla lapsella on monta nimeä: aarre, muru, pupu, pikku peruna, höpönassu. Nyt se on aika tappaa. Tämä on sitä luomisen tuskaa.
Idea on kuollut. Eläköön uusi idea »Satuin taannoin kuulemaan kahvilassa viereisen pöydän keskustelun, jossa kaksi nuorehkoa naista moitti työpaikkaansa ja lähinnä pomoaan. Ei se kuulemma ymmärrä, ei kuuntele, eikä osaa mitään...
Ilon kautta »Hei, kaikki kirjoittamaan sisältöjä! Miten suhtautua yli-innokkaaseen markkinointihenkilöön? Otto reflektoi.
Jos kirjoittaminen ei ole sun juttu »Brändi on globaalisti yksi harvoja asioita, joita ihmiset taustoista, koulutuksesta, kulttuurista, uskonnosta ja muista eriyttävistä tekijöistä huolimatta voivat jakaa.
Itse valitsin aamulla sukat »Erilaisuutta, rohkeutta erottautua ja oman tyylinsä löytämistä pitäisi kaikkien osata arvostaa enemmän.
Mikä massa muuten on harmaata? »Lisäämällä WOMin eteen ”e” ja kerro muotitietoisen henkilön viestin saavuttavuus kymmenellätuhannella tai miljoonalla, niin alamme lähestyä vaikuttajamarkkinoinnin määritelmää.
Vaikuttajista »Timo kirjoitti vuonna 2018 verkkosivujen uudistamisesta. Yhä relevanttia.
Step by step »